sobota, 23 czerwca 2012

Od czego by tu zacząć?

Właśnie rozpoczynam swoją pierwszą przygodę z blogiem tego typu i zupełnie nie wiem, jak to wszystko poprowadzić. W przeszłości wraz z przyjaciółką bawiłyśmy się w pisanie "profesjonalnych" opinii po wyścigach Formuły 1 i nawet dobrze nam szło, ale wiadomo, wszystko co dobre, kiedyś się kończy.
Po roku przerwy wracam z czymś zupełnie innym, czymś zupełnie oderwanym od F1 i czymś bardzo dla mnie nowym, z opowiadaniem. Dlatego przyznaję bez bicia, że mam wiele obaw. Czy mój styl będzie wystarczający? Czy fabuła się spodoba? Czy ktokolwiek w ogóle poświęci choć chwilę na czytanie mojej radosnej twórczości?
Postawiłam sobie jednak cel: pisać, pisać, pisać, nie zrażać się negatywnymi opiniami, lecz wyciągać z nich wnioski i wciąż doskonalić siebie.

Co do opowiadania... Moja koncepcja opiera się całkowicie na piłce nożnej, głównie na polskiej reprezentacji. Przyznaję, jestem jedną z dziewczyn, które przeżyły nagłą fascynację futbolem w momencie rozpoczęcia Euro, ale mówię o tym z wysoko podniesionym czołem. Zamierzam poszerzać swoją wiedzę!

Mam wrażenie, że to wszystko brzmi strasznie poważnie, ale tak nie miało być. Chyba zżarły mnie nerwy. Tak bardzo boję się, że zawiodę :(


Wasza,
 MissUnattainable

1 komentarz:

  1. Wydajesz się inteligentną dziewczyną ;) Na pewno się spodoba, luzik :3

    OdpowiedzUsuń